Baba Filozoflar

 


Zor zamanlar yaşıyoruz. İnternetin ve bin bir türlü medyanın hayatımıza girmesiyle insanımız her taraftan rüzgar almaya başladı. Savrulmalar yaşanıyor. 

Hızla ilerleyen ve büyüyen bu tehlikeyi görmezden gelemezdim. Şekva etmek çare olmuyordu. Çözüm üretmek gerekiyordu. Ben de bunu yaptım. Keyifli Felsefe ana başlığıyla dört kitaplık bir seri yazdım. 

Topladığı binlerce poleni karanlık kovan ortamında bala dönüştüren arı gibi ben de kırk yıllık okumalarımdan ve düşünmelerimden elimde kalanları tefekkür imbiklerinde süzerek ‘eser’ haline getirdim. 

'Felsefi kurgu' tarzında yazılan bu eserleri anlayarak okuyanlar, ruhlarında savunma hatları oluşturabilir, zihinleri bulandıran virüslerden arınabilir, inandıkları değerleri güçlü delillerle savunabilirler. 

Fani ömür ağacımın son meyveleri olan bu kitaplar çocuklarımıza, gençlerimize muhakkak okutulmalı. Birer rehber niteliği taşıyan bu eserleri her mürebbi, her öğretmen, her anne baba mutlaka el altında bulundurmalı. Vesselam!